marți, 6 martie 2012

MUNCITI CU CAP

 Fratilor, am muncit 4 ani la un depozit de materiale de constructii, 10 ore pe zi, am carat saci de prafoase, am facut diverse culori la vopsele lavabie, am facut plati la furnizor, am facut radiatoare, am facut tencuieli, am carat rigips, profile, orice am facut!inclusiv comenzi la furnizori, inventar si anumite puncte din contabilitate primara. plus multe altele!
 Totusi aceste lucruri m-au terminat psihic si nu in ultimul rand, fizic.Am ajuns in starea in care nu mai puteam sa dorm, eram irascibil, eram reticent cu toata lumea, nu-mi convenea nimic la logodnica mea si am facut-o sa se simta foarte aiurea langa mine.
 M-am imbolnavit.Am luat un parazit ce mi-a facut varza metabolismul si ma simteam foarte obosit si incapabil de nimic.Am albit si de aceea arat la 27 ani ca un barbat de 40.Alb.
 Am facut analize.Pe langa parazitul respectiv s-a mai gasit ceva: ficatul. De la stress si efort fizic depus pe parcursul anilor, ficatul meu a inceput sa se degradeze dramatic."Baiete, ficatul tau arata ca la un alcoolist in varsta de 70 ani, mi-a zis doctorita". M-am facut alb la fata pe loc. CE ERA DE FACUT?
 SPORT SI REGIM! 
 Din cauza ficatului care era dublat ca marime, corpul meu a inceput sa se mareasca.Am ajuns la 124 kg.Ma simteam ca un balon plin cu nisip pe care il trage pamantul in jos.
 Am demisionat.Nu mai puteam rezista.Coarda era intinsa la maxim si eram cu nervii la pamant.
 M-am apucat de fotbal in sala de 2 ori pe saptamana si exercitii in casa.
 Analize din nou:
 Aveam 114 kg dupa o luna jumatate.Slabisem 10 kg.
 "Ficatul tau s-a micsorat cu 8 cm.Bravo baiete! mi-a zis doctorita."
 Dupa 3 luni de stat acasa am ajuns la 108 kg.Sport si regim.Fara paine, fara pastile de slabit,multa sfecla si mancare naturala.
 Sunt in procesul de revenire psihica si fizica.Am ramas doar cu un colon iritabil din cauza pastilelor ce le-am luat.Sper sa se regleze si asta ca ma deranjeaza in momente in care nici nu ma astept:))
 M-am angajat din nou.
 Lucrez acceptabil si stressul nu mai exista.
 Ma simt un nou om si organismul meu e mult peste ce a fost.
 SFATUL MEU ESTE: NU LASATI STRESSUL SI MUNCA PESTE MASURA SA VA STRICE SANATATEA! DACA CEVA NU VA CONVINE LA LOCUL DE MUNCA SI AVETI IMPRESIA CA VA DAUNEAZA, RENUNTATI!SANATATEA E MAI IMPORTANTA DECAT BANII!
 SANATATEA CUMPARATA PE BANI ESTE O SANATATE CHINUITA!
VA SALUT!

2 comentarii:

Selectati Nume/Adresa URL pentru a comenta