luni, 23 ianuarie 2012

Cat gandesti?

Intrebarea mea este, daca tu un om in deplinatatea facultatilor mintale, iti dai seama cate procente pe zi, din totalitatea actiunilor pe care le efectuezi sunt gandite sau pur si simplu sunt bazate pe instincte, deprinderi, impulsuri?
Poti tu ca om sa spui ca ai facut toate lucrurile de azi,spre exemplu, dupa ce le-ai gandit de 3-4 ori inainte?Sau ai devenit un personaj care la un anumit stimul executa sau reactioneaza pentru a satisface actul, sarcina impusa sau propusa?
Parerea mea este ca s-a ajuns in asa fel incat oamenii s-au aliniat unei rutine din care le este foarte greu sa iese si atunci cand o fac se simt singuratici sau pur si simplu frustrati.

4 comentarii:

  1. Nu stiu daca am un obicei prost sau bun dar obisnuiesc sa planific dinainte ce am de facut.

    PS: Imi place acvariul tau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca-i obicei prost, este un lucru ce ofera o oarecare stabilitate psihica.
      Ms ms:P cel real l-am spart asa ca...am online..in memoriam:))

      Ștergere
    2. De cativa ani, recunosc umil, sunt prinsa cred ca 70% din timp intr-o oarecare rutina, stiu exact ce voi face deoarece...trebuie...Actiunile mele nu mai sunt unele gandite in prealabil, pur si simplu fac deoarece asa m-am invatat. Am lasat doar o mica parte din timpul meu in care sa pot fi oarecum spontana. Desi chiar si aceste activitati sunt alese dintr-o lista cu activitati numarate, deoarece atunci cand ai un copil mic nu iti permiti sa faci absolut orice..doar ce se poate...

      Ștergere
    3. Adevarul este ca voi trai si eu sa vad cum e cu copil mic:) si abia astept!Toti suntem prinsi intr-un sistem propriu care ne ajuta sa facem lucrurile cum trebuie, pentru a incheia ziua cu un zambet pe fatza.

      Ștergere

Selectati Nume/Adresa URL pentru a comenta