luni, 30 ianuarie 2012

Nu poti uita ASA ceva - editie de colectie -

   De cand ne-am nascut pe pamantul asta, toti avem tendinta de a ne juca cu alti oameni, cu animale, cu obiecte.
  Cu totii am inceput prin a ne juca jocuri copilaresti cum ar fi:urmarire, sticluta cu otrava,du-te la numele tau, omul negru,castel, tara tara vrem ostasi! si bineinteles de-a v-ati ascunselea sau mai bine zis: ascunsa! Cu totii am trait minunate clipe cu multimile de copiii care ne-au inconjurat zi de zi in copilaria noastra.Asa s-au creat prietenii puternice si mii de amintiri care iti raman in minte pe tot parcursul vietii asteia scurte.
  Si cum toti am crescut destul de repede, cine isi mai aduce aminte cu melancolie de "partenerii" nostri de joaca de dupa sticluta de otrava si inainte de Intel Pentium 3 cu Riva TNT 2 cu 16 mega si 64 mega de RAM???
 Cine isi mai aduce amainte de perioada in care majoritatea faceam schimb de....casete galbene cu 99999 de jocuri????Cine isi mai aduce aminte de TERMINATOR???Aceasta consola piratata dupa Nintendo NES, dar care a reusit sa ne animeze cat de cat ???


Cine isi mai aduce aminte de casetele galbene care uneori erau cu jocuri total diferite sau de transformatorul care mai mereu se ardea???







CINE AR PUTEA UITA ASA CEVA???????????????? O ADEVARATA LEGENDA IN ROMANICA!!!





3 comentarii:

  1. Vaiiiiiiiiiiii cat ma jucat pe TV cu casetele astea. Mario si altele. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. De unde pot sa cumpar si eu un joc asa? imi aduce aminte de copilarie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.okazii.ro/alte-console/terminator-clona-nintendo-nes-cu-multe-jocuri-supermario-tank-bomberman-etc--a128910322
      sau
      http://www.okazii.ro/alte-console/joc-tv-terminator-cel-mai-mic-pret--a142910490

      Ștergere

Selectati Nume/Adresa URL pentru a comenta