joi, 16 februarie 2012

Vanzatorii de suflete -

   De mai bine de doi ani au inceput sa apara in Romanica noastra diferite locatii luxoase pline cu asa numitele "pacanele"- aceste comori ale tarii noastre pe timp de criza, aceste unelte prin care un om slab de inger reuseste foarte usor sa-si piarda ultimul ban din buzunar, chiar prietena/nevasta si toti apropiatii,
   Este foarte adevarat ca daca nu intri, nu ai cum sa joci si sa devii addicted, dar cand Gogu vine si zice ca a bagat 10 lei si a castigat 10 mii de lei, parca suna a combinatie nuh?Este vorba de acele momente de slabiciune din viata fiecarui om, care fara sa-si dea seama isi vinde incetul cu incetul sufletul aparator respective si se ajunge ca ele sa-i stapaneasca pe ei."Adrenalina" zic unii,"Distractie" altii, "Curiozitate", "Sa-mi incerc norocul", si alte quoturi de astea pe care fiecare din noi le-am auzit, dar adevaru este doar unul singur: daca ai intrat o data, vei intra si a doua oara si a treia oara si step by step o sa devii unul din aia ca Bujor a lui Bendeac..si este foarte trist.
  Romanasul nostru cat este de sarac, atata este de naiv si cand vede sansa asta sa castige multi bani va baga pana la ultimul banut din buzunar si pe asta mizeaza baietii cu pacanelele..o afacere profitabila in Romanica pe timp de criza.
 Sfatul meu ma baieti este sa va luati jucariile si sa lasati oamenii in pace pentru ca distrugeti vieti si familii si nu cred ca banii care ii castigati o sa va aduca mult noroc in viata.O seara buna!





2 comentarii:

  1. Nu am jucat niciodata la aparate si nici nu o sa joc. Am bagat o data la pariuri 1 leu pe cateva meciuri, de fapt mi-a bagat un coleg ca nu-mi statea mie bine sa joc la pariuri ca si fata. :D

    RăspundețiȘtergere

Selectati Nume/Adresa URL pentru a comenta