duminică, 19 februarie 2012

VESEL SI VIZIONAR

 "Bre" oameni buni, am stat si am analizat cum majoritatea dintre noi sunt din ce in ce mai tristi, sunt incruntati sau cu priviri pierdute, fara speranta...Este adevarat ca nu traim intr-o tara super dezvoltata si bogata, cu un venit de 2000 euro pe cap de locuitor si toti cauta sa fure cat mai mult si sa-si faca vilane si conturi in banca pentru degeneratiile viitoare, DAR totusi hai sa ne pastram spiritul vesel si sa avem o atitudine pozitiva.
 ESTE prea multa energie negativa si deceptie in viata romanului, incat toti vrem sa fugim si sa ne ascundem si sa uitam ca suntem romanasi.Totusi noi suntem solutia, noi trebuie sa facem ceva si sa scapam de inhibitia comunista prin care noi eram cei ce executam ordine, noi primeam de munca si executam, noi trebuie sa fim veseli si sa privim mai departe de orizonturile astea inchise!!!!
  NU CONTEAZA ca o ducem din ce in ce mai GREU!Hai sa FACEM ceva in tara asta!In fiecare din noi exista cate o idee care poate fi pusa in aplicare si care poate duce la o solutie!Nu trebuie sa ne plangem de mila, ci trebuie sa incercam sa ne depasim conditia.
 Romanul este inventiv, bun, atunci hai sa INVENTAM O VIATA MAI BUNA!
 Deschideti ochii si nu aplecati urechile la ce se spune in tara, pentru ca nu vom avea un viitor mai bun, decat daca fiecare om isi schimba mentalitatea inspre a face ceva pentru a avea un viitor mai bun.

                                      TOTI SUNTEM BUNI LA CEVA!
Gasiti-va rostul si nu asteptati sa va dea cineva ceva pentru ca asa ceva NU MERGE!Avem deja 23 ani de "experienta".



4 comentarii:

  1. Pai ce sa fac eu in tara asta? S-au votat oameni care sunt pusi acolo sa faca. Nu trebuie sa vin eu ca si copil sa imbutanatesc traiul sau sa repar ceva. Parintii platesc taxe si impozite tocmai pentru a se face ceva cu banii aia.
    La fel ca si proiectul Pep*i, imi da bani sa-i investesc in Romania. Vorbind in general, eu n-am bani sa ma duc la Wc public si ma pun aia sa-i investesc in Romania.
    Mai bine hai sa facem ceva pentru NOI, pentru casa noastra ca sa ne fie traiul mai usor (aviz satenilor), ca de tara are cine sa se ocupe daca se vrea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai foarte mare dreptate Daniela si asta e realitatea, numai ca banii parintilor nostri pleaca toti in buzunare la hoti.Noi tineretul trebuie sa ne remarcam pentru ca mosnegii nu stiu decat "termenul scurt".ReuNu e vorba de a avea bani. pt ca nici eu nu stau asa stralucit, dar e vorba de a atrage fonduri pentru ideile noastre, banu de care hotii nu se pot atinge.

      Ștergere
    2. Degeaba te remarci si nu te baga nimeni in seama. Toti vedem pe la tv ca apate cate un talent nedescoperit. Noroc cu televiziunile ca altfel ar fi vai si amar. Apropo de fonduri, eu as vrea sa intru in posesia unor fonduri europene pentru propria-mi afacere. Am cautat pe net si nu am gasit nimic. Oare unde sunt? Daca si astea sunt blocate e clar.

      Ștergere
    3. Fonduri europene gasesti pentru proiecte, numai ca o sa ai nevoie de un dosar foarte gros si controale peste controale si dovezi clare pentru cheltuirea banilor.Aici o sa gasesti informatiile necesare: http://www.eufinantare.info/fonduri-europene-2012.html

      Ștergere

Selectati Nume/Adresa URL pentru a comenta