sâmbătă, 18 februarie 2012

Un om si un mar

 Ok, deci cred ca fiecare dintre noi are momente in care pica pe ganduri si incepe sa-si formeze diferite puncte de vedere despre viata, despre natura sau despre om in general bazate pe experientele, interaciunile cu alte persoane, respectiv mediul.
 Asa ca intr-o zi , dupa un lant de sarcini ce le-am dus la bun sfarsit si momente tensionate si mai putin tensionate, m-am pus in fata calculatorului sa  caut niste documentare, seriale sa ma uit asa de relaxare.Si in timp ce cautam eu am muscat dintr-un mar..si mi-a picat fisa..
  Bun, eu musc din mar..si presupun ca sunt, hai sa zic, inca patru persoane care mananca din marul asta..si prin abstract marul respectiv este un om, de care trag cinci persoane intr-o zi pana cand nu mai ramane decat "cotorul":)
 Ce mai ramane din omul respectiv seara?Cu satisfactie personala?morala?DE ACORD!
DAR???
  Cand se intampla o perioada destul de indelungata si se ajunge in asa fel incat sa nu mai poti pur si simplu pentru ca nici macar samburii nu ti-au mai ramas?
 Si renunti sa lasi sa mai traga toti de tine si iti sar in cap ca TOT TU ESTI DE VINA????
 Ce poti sa faci?



  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Selectati Nume/Adresa URL pentru a comenta